مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:312019-11-13فرهنگي

مسئولان حوزه نشر در هفته کتاب مهمان رادیو فرهنگ می شوند 


رادیو فرهنگ با همکاری موسسه خانه کتاب به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب برنامه رادیو کتاب را با حضور مسئولان این حوزه روی آنتن می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نیلوفر زندیان مدیر گروه کتاب شبکه رادیویی فرهنگ گفت: رادیو فرهنگ با همکاری موسسه خانه کتاب برای بیست و هفتمین دوره هفته کتاب برنامه رادیو کتاب را به طور ویژه پخش می کند.

برنامه های رادیو کتاب از 23 تا 30 آبان ماه با توجه به نام گذاری روزهای این هفته و نیاز مخاطب با دعوت از مسئولان حوزه نشر و کتاب از رادیو فرهنگ پخش می شوند.

وی تصریح کرد: در این برنامه که از پنجشنبه 23 آبان 1398 در محل خانه کتاب آماده شده و بر روی آنتن شبکه رادیویی فرهنگ می رود هرروز با دعوت از یکی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیر برگزاری این هفته در بیست و هفت دوره گذشته آسیب شناسی شده و برنامه ها و سیاست های هفته کتاب تبیین می شود.

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ درباره بخش های مختلف این برنامه گفت: در رادیو کتاب در نظر داریم علاوه بر گفت وگو با نویسندگان، ناشران، مدیران انجمن ها و صنوف ویژه نشر به آسیب شناسی این حوزه پرداخته و درعین حال برنامه هایی را که در این دوره تدارک دیده شده اطلاع رسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان حوزه نشر در هفته کتاب مهمان رادیو فرهنگ می شوند 

مسئولان حوزه نشر در هفته کتاب مهمان رادیو فرهنگ می شوند